traningslagret

Skakad men inte störd

Kategori: Allmänt

Idag körde jag bröst, axlar, triceps och underarmar. Hela jag skakar av trötthet, det var ett tag sedan jag körde det passet. Blir mest löpning just nu. Trivs utomhus och tycker att det är rätt skönt att lufsa omkring
 
 
Jag springer mest i Ramlösaparken som ligger ett stenkast ifrån mig, lagom långt dit, man kan kombinera turerna och det är vackert.
 
Lagom mycket folk med, inte som i Pålsjöskog där det kryllar av andra motionärer och en massa hundar som en del har dålig koll på sin husse och matte.Det känns fel att bli utsedd till dagens rätt.
 
Men lite folk och hundar får det gärna vara, känns på nåt sätt trevligare och mysigare då.
 
Som sagt, skidsemestern är bokad, har kollat in stugan, nära till liften och bastu! Gott! Ska kolla upp i god tid vad som gäller för snåldieselbilar och kyla, förra gången vi var i väg var det så grymt kallt att insprutningen fick flippen totalt.
 
Hade stöveln under sängen men katten vågade inte sig in igen.
 
Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: