traningslagret

Soft

Kategori: Allmänt

Efter ha varit sjuk sedan i måndags får man ligga lågt, vilar mig i form
Imorgon ta jag en stilla löprunda
 
Gammal bild
 
Det är mer panering än fisk i köpefiskpinnar, därför lägger jag den lilla extra tiden på att göra mina egna:
Fryst fiskblock, lätt tinat så man kan skära dem i pinnstora bitar, panering med mjöl, ägg och ströbörd. Ta efter hur nyttiga och duktiga ni känner för. 
 
 
Serva till potatismos, skala och skiva potatisen så går det toksnabb att koka dem till mosfärdiga, mosa och häl i mjölk, värmd i micron.
Vispa upp med ballongvisp och salta och peppra efter behag. 
 
Sallad och morötter är gott till.
 
Lika gammal bild
 

I nästa vecka drar jag igång igen. Så länge! Kör så det ryker så länge ni är friska!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: