traningslagret

Vem är snabbast?

Kategori: Allmänt

Jag fick frågan idag av en av mina WF-polare som också springer; "Vem är snabbast av dig och din fru?" Jag är snabbast, ännu, men frugan har tränat längre men haft en del pauser. Hon är bättre på att tappa vikt! Jag är en besvikelse, jag har inte samma disciplin när det gäller maten. 
 
Moi efter ett skönt pass i solen

 
Jag hade gått ner till lördagen, men lite maräng, glass och chokladsås samt en god surdegsmacka med majonäs, ost och marmelad så hade jag gått upp mitt halva kg. Disciplin när det gäller träning, kanske inte lika vass när det gäller maten! Nu börjar vi där vi står igen!
 
 
 
Rockgrabben äger på plan
 
 
Idag körde snyggaste frugan grymma intervaller, bara att försöka leva upp till det! Så det blev det Tempo; 2x8 minuter, 5 minuters joggvila.Imorgon blir det gymmet direkt efter jobb; Rygg, baksida axlar och biceps. Bara att köra så det ryker!
 
 
Jag har inte fått fler kansiga idéer om maten, ännu! Nu blir det bara vatten istället för frugan goda surdegsbröd som nattmackor.
 
Ha det gott! Tjoff tjoff!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: