traningslagret

Trångt

Kategori: Allmänt

Ibland har man för brått, brått lönar sig inte. Jag hade hoppade ur duschen och tog upp ett par kalsonger ur min låda. De såg inte riktigt bekanta ut, storleksmärkningen var bort, men brått som jag hade tänkte jag inte mer på det. jag märkte sen att det måste var Rockgrabbens kallingar, inte mina jag hade fått på mig och det var bara att gilla läget på jobbet. Grabbarna är inte så trendiga med sina och jag köper de vanligaste märken till mig själv så vi har typ samma märken och modeller.
 
Dessa satt som en korsett över skinkorna... 
Och nej jag kommer inte att lägga upp någon bild på det!
 
 
Det blev ett gott morgonpass, långintervall, innan frukost. Sällan smakar frukosten så gott som efter ett pass. Jag tar en blandning på vatten och chiafrö, en glas vatten och en banan innan jag klär mig och sticker ut och springer.
 
Jag fick frågan om Springtime av en av mina läsare, det är ett stadslopp på 5km och 10 km, som går 4 maj.
Det känns som att jag kommer att ligga på 55-58 min på 10 km.
 
 
"Science cannot solve the ultimate mystery of nature. And that is because, in the last analysis, we ourselves are a part of the mystery that we are trying to solve." -Max Planck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: