traningslagret

Chokladmonsterium

Kategori: Allmänt

Handbollskillen tyckte att det skulle sitta fint med en Chokladbollskaka, planterad i springform, så han började med ett stort berg med milda.
 
Fettberget
 
Sen knåda han ihop hela härligheten, jag gillar sånt kladdande, men jag höll mig undan. Sen landa den i en springform och fick lite snygga drag. Tyvärr han vi aldrig plåta den färdig, den var försvinnande god.
 
Chokladmonstriumet
 
Vi har ett par projekt på gång jag och underbara frugan, bland annat letar vi efter en ny skön, snygg och läcker soffa. Vi har länge letat efter två Howardsoffor, så när jag såg en annons för en möbelaffär som hade starkt nedsatta Howardsoffor så stack vi i väg för att kolla dem.
Men det var inte speciellt sköna, Tyvärr kostar de vi vill ha rätt mycket. Så vi får leta vidare.
 
Jag hittade lite bokstäver att leka med, torretts light som jag har.
 
Styvt i hyllan?
 
 
 
Var rätt seg i kväll och jag kände ett visst litet motstånd mot att röra mig ur solstolen, det har ju varit ett strålande väder idag i Helsiningborg.
Jag tog mig samman och kom iväg. Men jag räknade lite fel och springa några extra kilometrar, spelar ingen roll det kändes skönt.
 
Svettigt värre
 
 
 
Mark Twain har sagt en del intressanta saker: "Arbete består av allt som kroppen tvingas att göra, och lek består av allt som kroppen inte tvingas att göra."
 
Låt träning alltid ses som lek, men med arbetets periodicitet.
 
 
Ha en skön kväll!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: