traningslagret

Dags!

Kategori: Allmänt

Sacha Sacha Bloggen....
 
Min Yngsta son gillar att härma dialekter och figurer, jag har en Zlatan här hemma ibland...
Jag skrattar gott, men storebror är i n t e sååå road
 
Tropiskt regn i Skåne
 
Semesterna är slut
Skolan har börjat
Hösten står för dörren
 
 
Snart Midnattsloppet i Malmö
Så det är dags att varva igång, första steget är att bli av med de där extra semesterkilogrammen...
 
God mat och trevliga fikor samt utflykter har vi roat oss med under semestern
 
 
Så nu börjar vi med att minska vikten ner till 90 kg som har varit målet läääänge
90,7kg är det närmaste jag har varit och 94 kg är det som jag var som längst ifrån på semestern.
92,7 kg i morse, men jag MÅSTE sluta med vit socker!
Bums! Inget idag, jag har en hård PT som lovat att sitta på min axel och viska AJA-BAJA i mitt öra
Samt att jag måste sluta ta manliga portioner. Då kommer jag att bli av med mina extra kg.
 
Löpning funkar bra och styrketräningen går framåt
Jag är snart lika stark i knäböjningar som jag var i bänkpress när jag var tjugo....
 
 
Eller som James Callaghan, brittisk premiärminister, sa "Med statistik kan man bevisa allt, även motsatsen."
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: