traningslagret

Matt

Kategori: Allmänt

Jepp, jag kom iväg till jobb i morse.
Efter att ha våndats på föräldramötet för yngsta grabbens, Handbollskillen, klass så insåg jag att åtta timmar på jobb skulle vara, som Handbollskillen uttrycker sig: "Easy Piecy"
 
Rutorna går aldrig ur
 
Men någon träning blev det inte idag, lite lätt trädgårdsarbete och en hel del schack med Handbollskillen.
Han spöar mig, någon slags utnötningsteknik. Eller så är han bara en bättre schackspelare än mig.
 
Om det blir träning eller inte imorgon får morgondagen utvisa, slutar tidigt, det ska Underbara Frugan med, så om hon gör det så hittar vi på något på eftermiddagen.
Det blir löpning på lördag!
 
 
Frikort; min bästa polare höjde ett varnande finger för mitt utspel: "Om Tina googlar sig själv eller någon annan tipsar henne?"
"Hur kul blir det om hon ringer på din dörr?"
"Tja.." Tyckte jag "tyckte att jag förklara att jag bara vill ha min fru"
 
Men skulle Tina Nordström dyka upp så får vi väl ta en fika på min kladdkaka och snacka löpning och matlagning.
-Gott, Jättegott!
 
Värre hade väl varit om Natalie Portman hade ringt på dörren, vad skulle jag då bjudit på? Hon kör säker LCHF
 
Melon hade Natalie Portman säkert inte gillat
 
 
 
Med tanke på alla de som lider i demokratins tecken så sa Cole Setters: "Demokrati är en ovanligt svår styrelseform, eftersom regeringen ska styra ett folk som styr regeringen."
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: