traningslagret

Sjuk

Kategori: Allmänt

Så kom det som ett brev på posten (om någon kommer ihåg Posten och analoga brev)
Förkylningen kom som ett nackslag. Sov bort halva dagen och nu är det TV som gäller, Banshee och Historieätarna så här långt.
 
Frugans iPad smyckar bordet
 
Är man sjuk så ska man vila och låta det läka ut, inte som jag har gjort tidigare, hoppat på träningen för tidigt och fått tillbaka som en smäll i bakhuvudet.
 
 
Min Funbeat-polare och favorit PT har bestämt sig:
"Mitt stora mål nästa år blir att springa midnattsloppet på max 45min,delmål vårruset i maj under 23.42 som är min bästa tid på det. Talar om det för dig så det finns på pränt ;-)"
 
Brygga på Bryggan (lånad bild)
 
Själv har jag och Underbara Frugan bara sjutton dagar kvar till Midnattsloppet i Malmö.
Vägde in på nittiotre kg i morse. Måste kunna låta bli mina kvällsmål, igår blev det turkiskt yoghurt, hallon, valnötter och honung.
 
"Om du vill vara lycklig så bli det." Leo Nikolaevich Tolstoy
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: