traningslagret

Snygg naken

Kategori: Allmänt

Tretton dagar kvar till Midnattsloppet i Malmö, jag väger cirka tre kg för mycket just nu, men jag tror nog att jag ska lyckas att trimma bort de.
 
Men det är som alla säger till mig, skippa sötsakerna och gofikorna.
 
 
 
Jag kom iväg i morse till ett Reload pass på min Wendels 5,3,1 styrketräning. Kändes bra, nästa vecka börjar jag om med att köra tungt på basövningarna och höga reps på assistans övningarna.
Kör lite mer fritt nu, kör lite övningar som jag känner för, jag hade hamnat lite i en cirkel där jag inte byte övningar ofta nog.
 
Snygg naken?
 

Det bor en liten nudist bakom alla kläderna hos mig, jag går hellre naken, badar hellre naken. Men det är lite förenat med fara att göra det för mycket.
Grannarna klagar om man går omkring naken i trädgården.
Nudiststränderna är fulla med folk som sitter fullt påklädda och bara glor. Dessutom blir jag ensam från min familj när jag vill bada naken...
 
 
Lite lättsamt från Sean Connery som fyller år idag, enligt vissa en granne från helvetet (undrar om han gick naken?) "Jag gillar kvinnor. Jag förstår mig inte på dem, men jag gillar dem."
 
 
 
 
Ha en fortsatt skön dag!
 
Imorgon är det en ny vecka, det som hände denna veckan stannar i denna veckan?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jenny Fransson säger:

    Då ses vi vid midnatt:) !!!!!

    Svar: Shhhh! Inte så min Fru hör :-D Ha det gott!
    Mannen i Mars

    2013-08-26 | 13:20:44

Kommentera inlägget här: