traningslagret

Nyårslöfte

Kategori: Allmänt

Då var det dags igen.
 
Nyårafton, Nyårslöften
Jag får stå fast vid mina vanliga Nyårslöften:
Vilka var och en av dem skulle göra mig till en skilj man.
 
 
  • Börja Röka
  • Börja Kröka på allvar
  • Börja vara notorisk otrogen

 
 
 
Jag vet att massor av människor Lovar runt och håller tunt.

Gymmen, löpspåren, viktklubbarna är överfulla i januari och tunnas ut redan i februari.
Så gör din plan och var inte för hård mot dig själv när du gör den. 
Börja med att planera att den ska vara genomförbar! Och att den ska hålla i det långa loppet.
 
 
 
 
På tal om notorisk otrogen:
"Om du inte kan skratta åt dig själv, vem kan du då skratta åt?" Tiger Woods
 
Och på tal om svenska  i Usa; så sprang jag på en klasskompis från gymnasiet som var på besök från varma Miami i kalla Sverige på grund av det tråkiga att hans pappa hade gott bort hastigt och olustigt.
Vi snackade lite snabbt om gamla tider och vad som nästa år ska ha i sitt sköte.
 
 
Får egen del så har jag softat över helgerna. En lögn i för sig, haft fullt upp med släkt och vänner.
Men inte så mycket träning kanske..
Tyvärr har hamnat en månad efter i mitt löp-program på Runkeeper, så jag har rebootat om det och börjar om redan i morgon. Med Underbara Frugan som ska Reboota hon med.
 
Ett annat löfte är att jag ska göra min blogg bättre sökbar.
 
 
Så GOOOOOOOOOOOD Fortsättning och Ett Underbart 2014!
GOOOOOOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: