traningslagret

En dag i tö

Kategori: Allmänt

Drygt en grad och tö, kladdigt värre. Var ute och sprang, min mobiltelefon och Runkeeper spelar mig spratt. Jag borde nog ha telefonen i något som håller den hyfsat varm men framförallt någonting som håller fukten borta.
 
 
Jag sprang snabbt ändå, trist att man inte kan se hur snabbt och hur långt.
Gråter inga tårar för det.
Hittade en funktion som gjorde att man kunde fixa till kartan efteråt. Lysande, blev av med två km direkt och hamnade på tider som verka stämma bättre
 
 
 
Nu har vi varit på barnkalas, jag brukar inte kunna låta bli att vara pinsam. 
Är ju favorit mormorslillebror... En vuxen som inte beter sig som de andra vuxna.
Rockgrabben drog sittt strå till stacken och hittade på lite bus med Di Små..
 
 
 
Ha en skön lördag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: