traningslagret

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Igår tog jag det lugnt först, satt och åt frukost länge.
Slutade med att när jag reste mig slog jag ut hela tea-muggen, hällde tea över hela bordet och sänkte dagstidningen i tea.
 
Jag stack sen ner på gymmet för att köra lite träning som terapi, när jag träffade en polare där när jag var på väg in och han på väg ut så lyckades jag på något sätt skvätta ut en massa vatten från min drickaflaska.
 
Kändes inte som om det var en dag att ge sig ut till havs med båt.
Men jag överlevde och alla andra också.
 
 
Idag stod det intervaller på löp-programmet, så jag och Underbara Frugan begav oss ut och körde hårt.
Konstigt sätt att börja helgen, men vi gillar det. 
 
När vi kom hem så stod Handbollskillen i begrepp att ge sig iväg och Rockgrabben hade stuckit iväg på Thaiboxning.
Så det var en nöjd familj som samlades vid middagsbordet för att äta.
Alla nöjda och redo att dyka in i helgen, fredagsmys.
 
 
 
Pratade med Pappa idag, han hade gått en lång runda och hamnat vid strandkanten innanför där vi strödde Lille Mor igår.
Lagom till han kom dit så sprack himlen upp i ett solsken, han tog det som ett gott tecken och ett vackert omen på att hon ville säga honom något gott.
 
Ha en skön kväll! Tänk på alla de som får er att må bra, era goda vänner och älskade. Välj dem före de som slukar er energi och inte ger något tillbaka.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: