traningslagret

Muslidags

Kategori: Allmänt

Muslin var slut, så det var dags att göra ny. Visst köper jag färdiga muslis med, men jag äter helst min egen.
 
Idag är jag lite öm i ben och vader efter löpning. Är inte van att springa så långt. Det gick bra igår och det känns skönt idag.
 
Har till och med maxat i knäböjningar idag. Ingen vikt jag vill direkt skryta med...
Samt att jag tycker att min teknik inte är OK ännu. Så jag kör vidare.
 
Jag gillar 5/3/1, funkar för mig, även om jag går ännu mer sakta fram än vad som är enligt schemat
 
 
Det enda problemet, ett verkligt lyxproblem av små mått, är att Underbara Frugan frestar mig, hon öppnar typ ett 200g Mjölkchoklad och tar några stackars rutor.
Medan jag inte kan låta bli att ta en rad.
Eller två....
 
 
Bättre disciplin på MIG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: