traningslagret

Seg

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag behöva liter med kaffe och tea, jag tog en vilodag. Finns en vis risk att man övertränar sig om man är seg och trött och kastar sig ut för att träna.
 
Men det blir att slänga sig i sängen tidigt, hade tänk att läsa lite i eftermiddags... Ack som jag betrog mig, orka inte det. Hamnade med datorn.
 
Funderar om jag är för ambitiös med mitt tränande, tre till fyra pass löpning i veckan, de är prio.
Tre pass styrketräning i veckan samt ett gympasserat yoga. Tja, det låter fullt upp. Sju pass på en vecka med sju dagar.
 
Å andra sidan så tar jag vilodagar då och då.
 
Det har varit lite varmt också
 
 
 
 
 
 
Dagens hetta tips; skippa de tomma kcal, det är lättare att dricka kcal än att äta dem som fast födda.
Vin, öl, läsk, saft med mera är vanliga kalorifällor. Spara dem till helgen.
Ta måttligt med mjölk och juice med mera under vardagarna, de är kcal fyllda.
Drick Vatten, hederligt H2O, bästa drickan när man är törstig.
 
 
Ha en skön kväll, imorgon ska det springas.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: