traningslagret

Underbara frugan lämnar

Kategori: Allmänt

Efter attt Underbara Frugan läst min blogg om hur synd det var om mig.
Så gjorde hon slut på chokladen, ingen pardon, lämnade inget åt mig. Jag tror dessutom att det var mer unnat henne än mig.
Dessutom lovade vi oss båda att okynnesätande av godis kommer av att man har det hemma, enkel slutledning; handla inte hem det mer än till lördagsgodis!
 
Tur att det är godis och inte sprit. Men ändock det är slut på att köpa hem det när det inte är lördag.
 
Igår blev det en runda, det är alltid tyngre att springa innan frukost, tar en banan och ett glas vatten, låter det sjunka ner. Sen är det ut och springa.
 
Var tog solen vägen?
 
 
Idag kände jag att det var dags för en vilodag, det får bli det ibland för jag vill inte riskera att bli sliten eller sjuk.
Så det blir att chilla innan jobb. Sov så länge som det gick.
 
Frukost:
 
 
Spansktalande?
 
 
Det är säsong för supernyttiga blodapelsiner! Jag pressar dem till juice, "Jättegott!"
 
 
Inget för en vampyr
 
 
Sen att en del tycker att jag förstör den genom att hälla lite olivolja i den är en annan sak, men det är bra för mage och tarmar.
 
 
 
Idag ska jag inte göra många knop innan jobb, har precis väckt de två skollediga odjuren, de lovade att ställa klockan... Men det glömde de visst.
Ett bra försök.
 
Ha en skön dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: