traningslagret

Grönt, Gult och Rött!

Kategori: Allmänt

Tips för återhämtning: Ät mycket frukt och grönt. 
Det konstiga är att det heter grönsaker; det finns så mycket gott som har andra vackra färger.
Som paprika, tomater, olika sorters kol. Ät färgrikt av grönsakerna.
Ju fler roliga färger du har på tallriken ju roligare mår du.
 
Du får i dig livsviktiga antioxidanter, som skyddar och lagar din kropp, får dig att må bra. Det är du värd.
Cirka ett kg frukt och grönt om dagen, inga konstigheter om du kollar vad ett äpple, en banan, en tomat med flera väger.
Ät färgrikt grönt!
 
Idag har varit en rätt skön dag, jobbade till halv ett och sen stack jag ner och körde ett bra pass. Träffade en kille där som jag snackar lite med, idag var han väldigt snacksugen, efter passet. Så tillsammans med en grym höggravid PT blev det mycket snack innan jag stack hem.
 
Laddade om, duschade och sen hämtade Underbara Frugan så stack vi och hälsade på min Svärmor.
Fikade med henne och snackade lite om ditt och datt.
 
Snackat med Pappa idag, han var inte på humör; "Samma skit!"
Klart han känner så, men han hade ingen lust att komma över och softa hos oss.
 
Handbollskillen stack iväg för att träna på fredagskvällen och Rockgrabben har fått en ny vana, han stack iväg och träna Thai boxning. Gott mos.
I morgon blir det yoga och söndag springa.
 
På måndag är det begravning för Lilla Mor
 
 
Här är hon mitt ibland oss alla, i centrum. Bland alla sin barn, barnbarn och barnbarns barn. 
 
 
Ha det bra alla ni där ute, ta väl hand om er!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: