traningslagret

Nära nog

Kategori: Allmänt

Det var nära nog så att jag inte kom iväg till yogan idag. Hade en plan B att köra styrketräning om det skulle vara så att jag var för seg för att komma iväg.
 
Underbara Frugan ska ut och sprang på morgonkvisten efter ha skickat iväg mig.
 
 
Men jag kom iväg och jag var inte sist in på passet, dessutom hade de fått tag på en bra annan instruktör istället för den lysande Mia.  Annette, som den nya heter, körde en annan lite tuffare framtoning.
 
Som vanligt är det många som startar året med att gå på gym, det tokmärks verkligen.
 
 
 
Vi håller pappa upptagen, idag har han fikat med min äldsta favoritsyster och sen hälsar mina favoritsysterdöttrar på honom.
 
Min favoritmellansyster och min favoritsvåger kommer över på middag ikväll, skön att softa lite efter städ och tvätt
 
Imorgon blir det löpning och shopping, sen ska vi vidare till pappa för att hjälpa hono att rensa
 
Båda sönerna verkar ha hämtat sig, det har varit lugnt idag.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: