traningslagret

Seriöst

Kategori: Allmänt

Nu börjar börjar 2013 på riktigt!
Jag vägde nittiofem i morse, det är dags att bli seriös med kosten igen, nittio är målet till fjärde maj.
 
Underbara Frugan frestar oss med hemmabakade Choclate Chipcookies och Chokladmuffins.. Men från och med i morgon ska vi bli seriösa!
 
Målet är att köra lite Runkeeper Trainingplan, sub 55 10km, tror det är lagom eftersom jag vill orka träna styrketräning med. Blanda och ge på styrkepassen.
 
Tillbaka till vanliga portioner och ta bort alla onödiga fikor.
 
Kommer att köra intervallträning idag när jag ska köra Rockgrabben till hans träning.
 
 
Datumen är satt för begravningen nu, typ tre veckor framåt i tiden, det är mycket nu för kyrkorna och begravningsentreprenörer. Pappa har funderat lite kring musik och lite sådana saker, tror inte riktigt han har förstått det än. Jag har inte förstått det än.
 
 
Var iväg och köpte cykel till Gympakillen, en grymmehoj som jag skulle vilja ha, men jag är å andra sidan helt såld på just cyklar! Men det är kapitalförstöring att jag köper dyra cyklar, jag cyklar sönder dem, drar sönder växlar och drev samt att de lyckas rosta av vägsaltet, hur mycket jag än tvättar och smörjer dem...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: