traningslagret

Snabbis

Kategori: Allmänt

Snabbisar är underskattade, idag hinner jag inte skriva speciellt mycket.
Så Snabbisar, har man inte speciellt mycket tid över för att träna, så bara gör det. Dra inte på det!
 
Ta en sväng med intervallträning, gå en promenad, gör lite armhävningar.... "Just Do It!"
Den enda träning som räknas är den som blir av.
 
Du är redo att träna om du känner dig pigg och fräsch och ser fram emot att träna (se upp för latmasken!)
Om du har sovit bra under natten och känner dig utvilad.
Om du har en normal aptit och inte känner dig uthungrad, har ett hål i magen. (Se upp för dödssynden Frosseri!)
Om du inte är öm i leder och senor.
Om du har en stabil vilopuls på morgonen.
 
Jag kom ut och fick kört mina intervaller idag. Sen stack jag bort till Pappa, vi kollade igenom instruktionerna på hans lilla tvättmaskin, ett komplement till hans tvättdag. Snackade lite om ditt och datt.
Kändes OK, jag blev ledsen när jag var ute och sprang, en inte fullt så intressant upplevelse att springa och gråta samtidigt. Men träning är en del av min terapi. Precis som att min familj är mitt stooooora stöd. Även om vissa tonåringar älskar mig mindre intensivt vissa dagar.
 
 
Ha en skön dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: