traningslagret

Fixar

Kategori: Allmänt

Skönt med en extra dag ledig!
 
Tog mig ledig för att fixa lite grejor som jag inte annars hade kommit loss för att göra.
 
Äntligen! lämnat Whiskeyn från ett vad från Springtime 2012, bättre sent än aldrig. Och nej Tack Herr J L, jag kör inte kvitt eller dubbel. Bara att inse att jag är usel på spel och dobbel.
Så vi hoppar det, även om jag hoppas att jag får min bästa tid någonsin på Springtime 2013.
 
Köpte en ny klocka för födelsepengar.
 
 
Den förra klockan var så misshandlad av mig att den hade slutat att visa rätt tid, då faller hela idéen med armbandur för mig.
 
Samt att jag hämtade ut mitt och Rockgrabbens pass, han ser ut som en Jesusikon och jag ser ut som bilden är hämtat ut förbrytarregistret.
 
Dynamit Harry?
 
 

Samt att jag hittade en kool Panamahatt för en billig peng, mest att ha i trädgården när man jäser om kring bland luket.
 
 
Det blev ett tungt och skönt gympass idag, träffade en kompis, tillhörde eliten inom tyngdlyftning på 1970- och 1980-talet, var med i OS i Moskva 1980. Blev sedan elit-Bodybuilder. En grym man, Mannen, Myten och en den levande Legenden. Så när han påtalar att man ser ut att vara på väg på rätt håll när det gäller träning blir man rejält stolt över sina framsteg!
 
Imorgon blir det löpning och Ikea efter jobb, vi har flyttkartonger som bokhyllor och förvaring. Vi har kikat runt och hittar inget roligare för vettiga pengar än just platta packet.
 
HI-affären lämnade sina spår
 
 
 
"Det behövs minst två för att stifta fred, medan en enda kan starta ett krig."
 
    -Neville Chamberlain föddes den 18 mars 1869 och dog den 9 november 1940 - brittisk politiker, trodde på "Peace in our time" efter ett besök i München 1939.
 
Ha en sköön dag!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: