traningslagret

Låg

Kategori: Allmänt

Just nu känner jag inte för att skriva något.
Hade en grej om bantningsteer som innehåller skadliga ämnen och är väldigt laxerande.
 
Men det roligaste jag kan komma upp med är att detta gröna teet som ska tillagas i kallt vatten är grymt laxerande.
 
 
Så ska man gå ner i vikt kanske inte det bästa sättet, med uttorkning och undernäring som bieffekter.
Allt har sitt pris. Visa preparat innehåller ämne som skadar njurar och lever. Köp inte saker av andra än apotek eller hälsokostaffärer!
 
 
 
Jag håller mig till Iskiate istället, funkar bra med energin.
 
Det blev Cardio igår och styrka enligt 5,3,1 idag. Kändes bra, börjar kunna lägga på lite vikter, vilket motiverar ännu mer.
 
 
Ha det gott!

Kommentarer

  • Jenny Fransson säger:

    Men snabba metoder är inte bra, de borde du veta, man får helt enkelt inse att förändring ska ta tid, hitta den metoden/dieten du trivs med och orkar /kan leva med livet ut så har du ett säkert kort!! Inga olika diet teer/drickor whatever, maten är a och o och du kan göra utrensning med maten genom att äta mer grönt men uteslut inget, skär ner, men uteslut inget.
    De e va jag tror på!

    2013-03-07 | 08:59:44
  • Håkan säger:

    Jenny, vi är av samma mening
    Ville bara Sabla den typen av idiotdiet... men det funkar om man vill ha uttorkning och undernäring som bieffekter.
    samt kortsiktighet.

    / H

    2013-03-07 | 17:06:12
    Bloggadress: http://traningslagret.blogg.se/
  • Jenny Fransson säger:

    Tumme upp!!

    Svar: haha... lycka till! Nu är jag på G!
    Mannen i Mars

    2013-03-08 | 08:29:16

Kommentera inlägget här: