traningslagret

Rensa bort!

Kategori: Allmänt

Rensa i röran, rensa bort energitjuvar. 
Känns svårt under processen men när man väl har bestämt sig för att rensa ut dem så känns det genast bättre.
 
Man behöver inte behålla någonting som inte ger något tillbaka, så älskar man inte det eller har haft användning för det på ett år så ska det bort, väck!
 
 
Mycket prylar blir det, detta är bara en pytteliten del, tre flyttkartonger här nere får stanna. Två åker på loppis.
Nytt bokhyllesystem och ny TV med tillhörande möbler.
 
 
Vi börjar på matbordssidan. Ska få fixat lite snygga tavlor med.
 
 
 
Idag stack vi ut för att kolla lite TV-möbler, hittade inget vettigt, så vi kom hem med två bordslampor istället. Det behövdes.
 
Vi har lite småprojekt tillsammans, jag och Underbara Frugan, bara för att det är kul, mysigt och något som binder oss samman. vardagliga ting som ger lite vardagslyx. 
 
Men jösses vad jag har haft seprationsångest inför att göra mig av med vissa saker, andra bara slinker bara iväg. Det sistnämnda var ganska lätt efter ha funderat över hur lite det betyde för mig. Så väck och adjö!
 
Imorgon blir det löpning, lunch med Pappa och sen ska vi alla se handbollskillen spela hemmamatch.
 
 
Nästa vecka är det Påsklov, ska bli en intressant vecka.....
 
 
Ha det gott!
 
"Grundforskning är vad jag gör när jag inte vet vad jag gör."
-Wernher von Braun föddes den 23 mars 1912 och dog den 16 juni 1977 - tysk-amerikansk raketkonstruktör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: