traningslagret

Såld

Kategori: Allmänt

Jag tror att det funkar med Iskiate, prova själv!
Skulle vilja höra vad min favorit PT säger drycken?
Vet inte om det är att jag inte tränat sen i onsdags eller om det är drycken, men jag är full av energi.
 
Vi lever i en värld där lemonad är gjord av kemikaliska smakämnen medan möbellack görs av riktiga citroner.
 
 
 
Denna helg var det varit mycket traffik från oss till Blocket, köpte ett snyggt bord, sålde en Xbox konsol med trummor och gitarrer...
 
Tyvärr användes inte grejorna längre, så därför ska de säljas.
Det man inte använder eller Älskar ska bort, det samlar damm och energin stannar av.
 
 
Xboxen sålde jag till en gammal skolkompis, lustigt att man går över Blocket och Facebook för att sälja prylar till polare. Men det var kul att snacka med honom, kändes som den lilla stunden som vi hann snacka hade kunnat vara väldigt längre. En trevlig kille! 
 
Snackade med en annan skolkompis idag, den blivande Kost Coachen, vi snackade en bra stund. Kändes likadant där, vi hade kunnat snackat en bra stund till, men tiden bara försvann. Vi har lovat att hålla kontakten, hon fick mig att tänka lite större samt längre tillbaka och framåt.
 
Pappa var här idag, på lunch, tur att han kom över idag. Ingen bra dag för honom, men vi tid att peppa och snacka med honom. Vi har alla tre, jag, Pappa och Underbara Frugan, att han ska få jobba lite i vår trädgård. Han saknar sin egen trädgård från Lilla Mor och hans hus. Nåt att bota hans tankar, trädgårdarbete är bevisligen själabot!
 
Ny vecka och nya tankar.
 
Nu ska jag gå och bauda....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: