traningslagret

Skattgömma

Kategori: Allmänt

CD där man har lagt back-up innan man tämligen inte brydde sig på vad man hade.
Musik finns på typ Spotify. Jag orkar inte ha mp3-låtar liggande längre. Jag har en hel del orginal-CD men dem spelar jag ytterst sällan.
 
Bilder på killarna, tja nånstans så misslyckades jag att göra back-up på bilder och en massa bilder försvann. Så det biblioteket är ganska tunnt.
Men denna underbara bild hittade jag.
 
Handbollskillen i högform, drygt fem år gammal
 
Men nu hittade jag en massa gamla bilder, bland annat en där jag väger hundratio kg, väger typ nittiotvå nu. Känns bra att jag har gjort resan och att jag har haft kul på vägen.
Borde ta en efterbild och lägga upp dem båda.
Eller rättar sagt jag ska fixa det, en före bild och en efterbild ska läggas ut!
 
Var och fixade pass till mig och rockgrabben idag, han är knappt tio cm kortare än mig nu... Hans hår är längre än mitt någonsin blev. Tiden går så snabbt, det är knappt fem år sedan han och jag var där sist. Då var bara en kille på tio år. Nu är han en ung vuxen. På väg att bli man.
 
 
"Det finns ingenting som gör mig mera deprimerad än att behöva se planeter utplånas. Utom möjligen att befinna mig på dem när det händer." -Douglas Adams
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: