traningslagret

Starkare

Kategori: Allmänt

Det finns massor av sätt att bli starkare på. Det som är det bästa är det långsiktiga. Att planera längre än morgondagen.
 
Saxat ur dagens HD (Helsingborgs Dagblad 13-03-28)
"Men just när vi trodde att det inte kunde bli värre så dök den där Lammcurryn upp."
-En talesperson för BBC berättar om prover de tagit på kött från olika Curry- och Kebabresturanger i London.
Många rätter innehöll inte den utlovade köttsorten. Värst var lammcurryn som innehöll kött- men inte ens laboratoriet klarade av att säga från vilket typ av djur.
 
Det måste finnas någon rim och reson mellan vad vi kan vinna på att lura andra och oss själva. Ohälsa, självmord och farliga infektioner sprider sig med den rasande ekonomin.
 
En frisk själ och kropp får gå före höga vinster.
 
 
Idag blev det en mil innan frukost. Vågen stannar i gardroben, jag känner att jag inte bryr mig för tillfället. Jag känner mig stark, lätt och snabb. Vilket är en om i vilken relation man sätter mina tider till.
 
Underbara Frugan fortsätter ner, hon bestämde sig för att hon hade nått den vikten hon ville nå, men går sakta neråt fortfarande.
 
 
 
"När allt är för lätt blir man snabbt dum." -Maxim Gorky
 
Vilodag och ledigt i morgon! Idag är det Chair + Teen -1 Torsdag...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: