traningslagret

Tar sig

Kategori: Allmänt

Det börjar ta sig.
Hade tänkt att styrketräna idag, men kände att jag var för sliten efter gårdagens löppass, inte läga att köra benen då. Så jag tar en vilodag. Hinner träna så det räcker ändå.
 
Vi börjar få lite ordning på vardagsrummet, det börjar pratas om TV-sidan mer och mer, då känns det som att vi börjar bli färdig(?)
 
Röran som ska snyggas till
 
 

Vi har diskutterat fram och tillbaka om storlek på TV och om vi ska byta ljudanläggning. Men det blev att TVn byts ut, VHS stannar(!) samt att ljudanläggningen får vara kvar ett tag till.
 
Lite mer ordning på bordet nu
 

Vi har bestämt att eftersom det nya bordet är större och smidigare än det vi gjorde oss av med så ska vi utnyttja det mer. Sitta ner här på vanliga dagar och äta samt kanske fika.
 
En annan sak är att jag inte har vägt mig på länge, så jag vägde mig i morse, drygt ½ kg kvar till min målvikt på nittio kg! 
 
 
Imorgon blir det löpning innan frukost, inte på fastande mage, men på innan huvudfrukosten.
 
 
" Om människor skall respektera varandra för vad de är, måste de sluta upp med att respektera varandra för vad de har." -A. J. P. Taylor
 
 
Ha en sköööön sooooolig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: