traningslagret

Vit helg

Kategori: Allmänt

Inget blir som man tänkt sig, det enda man kan vara säker på är att världen förändras.
 
Jag som trodde att snön var ett minne blott och att våren hade mottat Kung Bore för denna gång.
 
 
Jag satt på läkarstationen med Handbollskillen eftersom han fått lock för örat, vi provade med Revaxör, funkade inte. Så vi bad honom att gå till skolsköterskan. Hon tittade inte ens i hans öra, utan tyckte bara att han skulle sova en natt med revaxör.
Vi satt i drygt en timme på läkarstationen och väntade på vår tur. Kom in till läkaren som konstaterade att det inte var en vaxpropp utan att det stod vätska bakom trumhinnan, inget värre. Bara att vi skulle ta nässpray och hostmedicin. 
 
Sen iväg till jobb, hann kolla lite på Hung och Vikings och luncha innan. En lugn vilodag. Handbollskillen mår bättre idag och känner att det börjar släppa i örat igen.
 
 
Idag vaknade jag av väckerklockan och konstaterade att det var nio grader under nollan. Snubblade runt lite i jakten på mina löpargrejor, även om jag lagt fram dem snyggt kvällen innan.
Underbara hustrun pratade något om en TV som var på erbjudande och jag svarade något i stil med Godag Yxskaft.
 
 
Det blev en bra runda, foten är lite öm fortfarande men det funkar så länge jag inte svänger för mycket och för ofta.
 Imorgon ska jag hänga på låset på gymmet, det blir ben och mage (core) då
 
Till Frukost ser jag fram emot att äta Underbara Frugans nybakade Surdegsbröd!
Aldrig fel.
 
"Allting förändras, ingenting består." -Pythagoras
 
Ha en skön helg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: