traningslagret

Att vara eller inte vara

Kategori: Allmänt

"Att vara eller inte vara."
Det var så den gode Hamlet uttryckte sig i Shakespeares verk.
"Det är frågan."
Min fråga till mig själv är; var tog min goda intuition vägen?
Sockerkoma och Goda Brända och Destillerade drycker är inget bra att ladda upp med inför lördagens 10 km Springtime.
 
 
Men sköna lopp-pass är, jag kom iväg igår innan middagen, dessutom hann jag ha en service-tekniker som kollade vår värmeväxlare innan, var lite tom på energi och motivation, har man bara väl kommit ut och kommit igång så går det som tåget.
 
 
Så nu är det bara att välja den rätta vägen. Gäller attt hålla sig lugn, sansad och frisk i sinne och vätskor till lördag. Sen ska jag hitta något nytt Runkeeper-program att följa samt få Underbara Frugan att hitta något nytt lopp på 10 km att delta i.
 
Bra sätt att hålla motivationen upp, att ha ett lopp att delta i, inte för att man ska vinna över andra utan för att tävla mot sig själv.
 
"Flörten är kärlekens akvarell" -Paul Bourget
Glädje någon idag, flörta lite oskyldigt.
 
 
Ha en skööön Första Maj! Välkomna våren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: