traningslagret

Detox med förhinder

Kategori: Allmänt

Underbara Frugan ville prova lite Detox, rena kroppen från gifter. Så hon köpte en burk och började dricka det.
Det blev inte bra, hon fick magknip, illamående och huvudvärk. Så hon har lagt ner det för denna gången
 
Jag provade en lite snällare variant, en mix på 3dl vatten med 1msk chiafrön ½msk physalisfrö och ½msk hela linfrö. Låt stå en stund och drick det tre gånger om dagen, 3dl om dagen eller gör en laddning till.
För mig händer det inte så mycket mer än att jag kanske slipper efterbrännkammaren när jag springer.
 
 
Även huset har råkat ut Detox, på onsdag kommer en loppis och hämtar det vi har släpat ner från vinden.
Underbara Frugan lyckades att träffa mig i huvudet med en hylla i huvudet. Jag ser stjärnor och blixtar annars när jag ser på henne, men nu blev det stjärnor, blixtar och sen nattsvart. Fick en liten bula och ett mindre jack vid ögonbrynet.
 
Vi fick lägga ner och laga mat istället en stund, jag fick ligga på golvet och fnissade över att Underbara Frugan var så uppskärad. Har slagit mig värre än så för. Men man ska akta sig för fallande saker så klart!
Men det blev inte så illa.
Vi blev klara och lever nu i flyttkaos.
 
 
 
 
 
Det blev ett snällare löppass för mig, Underbara Frugan stanna hem med magknip av Detoxen. Imorgon drar jag till gymmet.
 
 
 
"Vi gjorde för många felaktiga misstag." -Yogi Berra
När man tränar kroppen hårt ska man träna huvudet med, annars blir det obalans mellan kropp och själ.
 
 
Ha en skön söndagkväll, imorgon är det en ny vecka.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: