traningslagret

Efter regn

Kategori: Allmänt

Efter regn kommer sol.
Idag regnar det, igår var det fantastisk vårväder, varmt nog att cykla hem i shorts efter jobb vid halv elva.
 
 
Idag får jag roa mig med att vänta på fläktrepratören.
 
 
Titta på när det regnar ute, jag hoppas att det slutar lagom till reperatören dyker upp, fläkten sitter på utsidan av huset, uppe på taket. Inte så bra för honom att jobba i regnet.
 
 
Har skrivit om mitt träningsprogram för nästa period.
Inget nytt sen jag ändrade benpasset.
Fortsätter med mitt tredelade 5/3/1.
 
 
 
"Att söka Lyckans väg på bädd av dun är inte lönt och den som aldrig burit kors blir inte heller krönt." -Francis Quarles
 
Framgång kostar, misslyckande kostar mer i längden.
 
 
Ha en skön dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: