traningslagret

Färdig, för nu

Kategori: Allmänt

Nu måste jag nog räkna vardagsrumsprojektet som klart.
 
Dukning från Morsdag
 

Hoppsan, pilattesbollen fick vara med på ett hörn
 
 
 
Dessa dj... sladdar..
 
 
 
Så där något blev det... Mer luftig och mer rum.
 
 
 
Var ute och sprang idag, det var skönt och vädret bra. Men tyvärr så håller inte foten fullt ut, jag är rädd att jag slår upp den stup i kvarten på jobb och det blir inte bättre av att jag är ute och springer. 
Så jag ger det två veckor utan löpning, på sin höjd blir det snabba promenader.
 
 
Ha det gott!

Kommentarer

  • Jenny Fransson säger:

    Rätt tänk, våga låta kroppen läka!! Du har så pass god grundkondition så det är inga problem för dig. Kan du cykla med foten kan du fixa kondisen ändå ju!

    Va fint det blev hemma hos er, rena linjer och fina mattan (den har vi också, I LOVE!!)
    Ha de bäst!

    Svar: Tack! Jag hade tänkt promenader, cykling, inlines/blades, simning....
    Tack igen för komplimangen! vi trivs. Mattan är inte min favorit.... den fällor så hemskt
    Ha det gott!
    Mannen i Mars

    2013-05-31 | 07:19:16

Kommentera inlägget här: