traningslagret

Gjort!

Kategori: Allmänt

Då var Springtime, trädgårdshelg och Gympakvinnansfest avklarat
 
Jag sprang i år på 54:28 min på 10 km, jag är nöjd, även om när jag sprang vissa sträcker så gick det riktigt fort, så jag ville orkat hela vägen ännu snabbare
 
Underbara Frugan sprang på 59:56, under timmen som var hennes plan, hon var nöjd
Handbollskillen var GRYMT! Han kom in som nummer TRETTIOSEX i 5kms klassen, med vuxna på en 22:31!
 
2012 sprang jag på 57:34, 2011 på 54:11 och  2010 på 57:17
 
Nästa år ska jag ner under 52 minuter!
 
Gympafestenfesten var att vi hade gett en upplevelse till en kompis, hon fick anmälan/startavgiften betald samt att vi bjöd hela familjen på middag efteråt. En härligt lyckad kväll
 
Mannen i familjen, Brottarmannen sprang på 49:51 och tyckte att loppet var en riktig höjdare samt att Gympakvinnan sprang på 1:07:31 även hon nöjd med insats och utsikt.
 
 
 
Springtime är ett av Sveriges vackraste stadslopp, prova gärna 2014!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: