traningslagret

Rensa boendet

Kategori: Allmänt

Det är en ständigt på gående process, man samlar på sig, man sparar undan och det hamnar på vinden, i vårt fall.
Imorgon kommer de, Pingstkyrkan, och hämtar det som vi har ratat. 
Hoppas att det kommer till användning hos någon annan.
 
 
Drottninggatan i Helsingborg i lördags
 
Tyvärr kan man inte stå emot, jag och Underbara Frugan var nere på stan och shoppade i lördags.
 
 
 
Idag blev däremot löpning, nu har vi båda börjat med programmet, det kommer att vara många intervallpass. Underbara Frugan frågade efter dem, men avskyr dem som pesten. Så det blir nog intressant att köra dem med henne.
 
 
Tuff dam
 
Damen på bilden bor kvar i sin villa, hon skottar snö när hennes långt mycket yngre grannar inte orkar, hon jobbar hårt i trädgården. Hon imponerar på mig med flera.
 
 
Sista orden om Detox från en läsare:
"Detoxa huset låter härligt. Skapar välbefinnande;-)
Om man inte slår sig för mycket..

Håller med din favorit PT, gifter ska man inte skaka loss. Levern gör vad den kan och resten bäddas fint in i fettväv. Gammal kunskap som jag var osäker på om bara jag tagit till mig eller om den fortfarande stämde."
 
Underbara Frugans kommentar är om hon skulle få problem med trög mage så ska hon ta det igen....
 
 
I morgon blir det vilodag, det mer inbokat i morgon än loppishämtning.
 
"To shake your rump is to be environmentally aware." -David Byrne
 
 
Natti natti
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: