traningslagret

Vintage och tvättat

Kategori: Allmänt

Jag hade tänkt köpa en ny jeansjacka i år, men plånboken var inte överens med mig. Speciellt inte när det kom till att jag borde köpa nya löpskor, verkligen behöver jag det. Så löpskor före jeansjacka.
 
Så det fick bli att tvätta den gamla jackan lite hårdare och tillsammans med några tennisbollar.
 
 
Sen in i torktumlarn med samma tennisbollar.
Jag blev nöjd med resultatet. Så den får hänga med ett tag till.
 
 
 
Mest löpskor får jag köpa snarast. Många bra erbjudande på de olika sportkedjorna nu.
 
 
Har varit hos Farfar idag, suttit och snackat en massa samt försökt peppa honom till att komma ur sin bekvämlighets låda, han sitter och fördjupar sig i saker som gör att han inte mår bra.
Jag vill att han tar sina stavar och börjar promenar lite efter frukosten, jag vill att han ska skaffa sig ett nytt intresse, en ny hobby. Något som hjälper honom att motionera hans sinne och hjärna.
 
 
Idag kände jag mig sliten när jag vakna, så jag somnade om och vaknade lagom för att sticka bort till Farfar. behövde en vilodag idag. Så löpningen får vänta till i morgon.
 
"När folk säger till dig att du inte kan nåt, så får man god lust att testa." -Margaret Fuller
Prova, du kan mer än du tror!
 
Ha en skön dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: