traningslagret

Kallt

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse när klockan ringde, den okristliga tiden 5:00, så tyckte jag att det var lite lagom svalt i sovrummet. Vi brukar ha det det ordentligt kallt för att man sover gott. MEN när jag kollade termometern i väckerklockan så visade den tiograder....
Gott hade jag sovit i alla fall, Underbara Frugan likaså, som dessutom inte tyckte att det varit speciellt kallt under natten.
 
 
 
Efter att Underbara Frugan kommit hem från jobb stack vi direkt ut för att springa. 
Hon drog iväg så jag knappt kunde hänga på. 
Det var kallt i morse, frost i gräset och en extra tjocktröja på.
Samt att det var jobbigt att andas när vi sprang. Men man vänjer sig.
 
 
"Definiera dig själv genom det du älskar
Vi har en tendens att definiera oss själva i motsats till något annat. Försök istället att uttrycka din passion för saker du brinner för. Var generös med att berömma personer du ser upp till. Var för saker, inte bara emot."
 
Yes man! Att säga JA!
 
 
"See everything: overlook a great deal: correct a little" -Pope John XXIII
 
Har lite funderingar om min styrketräning, att lägga om det lite. Återkommer.
Det blir gym imorgon
 
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: