traningslagret

Trekant

Kategori: Allmänt

En jobbekompis kom till mig i början på arbetspasset och uttryckte sig:
"Jag drömde om dig inatt!" Sen log han
"Ska jag bli orolig nu?" Var mitt givna svar.
 
"Nää" Tyckte han och pepp iväg.
Senare så berättade han om sin dröm. Tydligen rätt detaljerad:
 
 
Han hade kommit till en stor fest i drömmen.
Han berättade om att han hade minglat och tillslut hamnat i ett stort sovrum.
 
 
 
 
Där jag låg naken på sängen, bakom mig låg två, enligt honom, snygga tjejer och hånglade med varandra.
Vi var nakna så när på kyska handdukar
"Du hade redan haft dem."
"Du låg och slappade.."
 
Han rusade ut ur rummet och tyckte att jag borde ha ringt honom, hört av mig och inte tagit allt det roliga själv.
Jag hade rusat efter honom, endast iklädd handduk och de två brudarna med, samt en tredje.
"Du hade haft alla tre...!"
Jag hade försökt att förklara och lugna ner honom i drömmen. Sen hade han vaknat.
 
"Du hade haft tre brudar utan att fråga mig, i min dröm!" Tyckte han.
"Tjaaa! Förlåt mig att du har sexdrömmar med mig i huvudrollen!"
 
 
 
 
Men om vi ska analysera min väns dröm så är det ganska enkelt:
Det personen man drömmer om har någon typ av egenskap som man vill åt i drömmen.
Så vilken egenskap jag står för honom får ni själva räkna ut.
Han brukar komma till mig för att lätta på sitt hjärta och sen snackar vi om hur han ska tänka. Sen att han lik förbenat inte gör som han borde utan kör vidare i gamla hjulspår.
 
Tre kvinnor olika är nog att vi har pratat om att tre gånger i veckan är lagom att ha sex inom äktenskapet.
Festen är nog mer ett miljöombyte, en önskan om något roligare.
 
Drömtydningen på hög nivå.
 
 
 
Träning då, tjaaaa, skulle ut och springa idag, men det är full storm ute och det regnar småspik så jag har inte lyckats motivera mig själv tillräckligt mycket, än...
 
 
 
 
"Det är ett misstag av en nation att tro att den kan ta semester från historien." -Charles de Gaulle
 
 
 
Ha en sköööön Helg!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: