traningslagret

Edging

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om det är lämpligt att skriva om de senaste tokheterna. Saker som de snackar om på jobb.
Dessutom så ser jag på "Orange Is the New Black" där huvudpersonen, Pippers fästman Larry får tipset av Pippers bror om edging, orgasmkontroll, när han roar sig på egen hand. 
Funkar säkert på en partner med. Please feel free to try this at home...
 
Mysigt höstväder när jag var ute och sprang igår.
 
När jag hämtade ut en stor påse diskhandskar storlek tio, mansstorlekar, nior är för sommaranställda.
Då fick jag frågan av en kollega om jag skulle roa mig med mig själv.
 
"Funkar jättebra med att hälla i lite vatten i dem och tejpa igen dem och sen..."
Fick jag som vidare information.
"-Tack!" Blev mitt svar...
 
 
Orange Is the New Black
 
 
 
 
 
Jag fick frågan vad jag har i lurarna när jag springer, så här är min spel-lista. Så kör hårt.
 
 
 
 
"Det finns tre saker som inte kan döljas: kärlek, hosta och fattigdom." -Ivo Andric
 
 
Idag blev det gymmet, känns som jag är på bana igen när det gäller styrkan, även om jag kör femton repare
 
Ha en skööön dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: