traningslagret

Full storm

Kategori: Allmänt

Stormen är inte att leka med, jag hann hem innan det blev ordentligt med vind.
Så jag bestämde mig för att skippa träningen och begav mig ut i trädgården för att plocka undan allt som kan blåsa bort.
Men det hjälpte inte, jag har varit ute sammanlagt tre gånger och plockar saker som är på rymmen. Studsmattan har vi plockat ner i omgångar.
 
Så välkommen Simone.
 
 
Rockgrabben har länge sett fram emot en konsert i Köpenhamn idag, vi har försökt att övertala honom att stanna hemma. Men han hade bestämt sig.
Så han kom iväg, även om vi tjatade på honom att vända om och tänka om. Det slutade med att han just nu sitter fast i Helsingör. Tur att han inte kom så långt så till att fastna på ett tåg.... 
Hoppas han kommer hem till mig snart.
 
 
 
 
MacStökigt och MacBakis.
Igår var ingen bra dag, dagen efter dagen före. Inte en oförglömlig minneslucka tack och lov. Inga mängder men jag och Underbara Frugan tyckte att det var bättre att vila bort söndagen.
 
Lunchen löste vi på Mc, inget ställe jag har varit på länge. Men grabbarna blev glada när vi kom hem med burgare till frukost. Jag provade det så populära frappe, inte min grej. För söt för en gottegris som mig, inget gott.
 
Så det blev inget långpass....
 
 
"Ambitioner är ett märkligt behov av att söka makt och förlora frihet."  -Francis Bacon
 
 
 
Vi tar nya tag i morgon och hoppas att Rockgrabben snart kommer hem till oss.
Tack för all positiva reaktioner på gårdagens inlägg!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: