traningslagret

Rakat?

Kategori: Allmänt

Alla män i min ålder ser likadana ut.
Vi likasom uniformerade, snaggat hår för oss med högt hårfäste och stora vädersystem.
Glasögon för attt vi har kommit dit hän att vi inte kan se ordentligt utan, än mindre det fintstilta på innehållsförteckningen för maten vi köper.
 
Jag har försökt att odla skägg.
 
Skägg eller bara orakad?
 
 
Jag vet inte om det jag odlade kvalificerar in som skägg eller om det bara räknas som orakad.
Tänkte ge det ett nytt försök, bara för skoj skull. Underbara Frugan gillar I N T E skägg...
Så bara där kommer det att stupa.
 
Å andra sidan så har hon stått ut med mina vit-, röd och silverlöksexperiment, samt att jag räknar med att hon läser min blogg. Så jag är nog körd innan jag ens har börjat.
 
Men det skulle behövas något mer spännande, odla hår är uteslutet. Har Comviq-hårfäste; ej heltäckande.
 
 
 
 
Trött och nöjd
 
 
Idag är det Toooooooorsdaaaaag, hela dagen, även om det är kväll nu.
Det blev ett lugnt pass idag, crka 6,5 km. Skönt väder och bra underlag.
 
 
"Ingen man har fantasi nog till att begripa det kvinnliga förnuftet, därför kallar man det oförnuft." -Eleonora Duse
 
 
 
Och i Morgon är det Freeeeeeedaaaaag!
Gym direkt efter jobb och sen ska vi planera att snygga till sovrummet, remake av det sovrummet som aldrig blev helt klart.
 
Tack för alla tips till Underbara Frugan!
 
Ha det gott!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: