traningslagret

Rockgrabben tagen av Polisen

Kategori: Allmänt

Rockgrabben lever i nuet.
Klockan går inte i samma takt i hans universum som i vi andra dödliga.
Därför kan man bli lite sen till sina lektioner.
 
Så när Farbror Blå såg Rockgrabbens hårman ligga som en strut i fartvinden där han lågflög fram över cykelvägen på min gamla Appelbay cykel, paketbudscykel för surfare enligt annonserna, så stoppade de honom.
 
De undrade vart han var på väg och hur gammal han var. Polisen i Helsingborg har satt in lite extra resuser på att jaga cykeltjuvar och det tyckte att Rockgrabben cyklade som en cykeltjuv....
De släppte honom ganska snabbt.
 
Dessutom så tror jag att han har hittat sin väg i livet, byt från pluggskola till musik. Jag hoppas att han inte stängt några dörrar för sin framtid.
 
Färgrik
 
 
Jag stack ut och sprang efter jobb och en mellis. Jag gick ut för hårt för jag tyckte att det kändes bra, vilket visade sig för bra för att vara sant. Storknade lite lätt efter typ fyra km.
Så jag fick sänka tempot för att palla med "strides", väldigt korta intervaller.
 
 
Televerket?
 
 
Imorgon blir det gymmet efter jobb, tänker köra lugnt nu i början.
Tänker trappa upp sakta, dessutom har jag börjat köra femton repare.
 
Utanför Pizzerian
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"All photographs are accurate. None of them is the truth." -Richard Avedon, en av mina favoritfotografer.
Kolla gärna upp honom för han är en stilbildare inom mode- och konstfotografin.
 
 
Ha en skön kväll! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: