traningslagret

Dra ner

Kategori: Allmänt

Bara att inse att jag är övertränad eller åtminstone har jag nåt toppen av min styrka för denna gången. 
Så det är dags att rita om kartan igen. 
Ändra programmet för styrketräningen från och med nästa vecka samt att det är dags att börja springa så smått.
 
Spa-avdelningen som var stängd när vi kom tillbaka från loppet
 

Jag tänker hoppa på löp-programmet för sub 55 min (10 km under under 55 minuter) även om jag var under 55 minuter på 10 km i Malmö.
 
Monokromt i färg
 

Mitt mål är att komma ner runt 50 minuter på nästa 10 km lopp, jag vet ännu om det finns några kul lopp innan Springtime 2014.
 
Stairway to heaven?
 

Ska försöka att sluta med det vita sockret, dra ner på laktos och gluten, mindre snabba kolhydrater.
 
Snygg lobby, men fåtöljerna känns FEL!
 
Å andra sidan ska vi gå på kräftskiva hos vänner, det ser jag fram emot. På fredag ska vi börja i trädgården.
Så jag vet vad jag gör i helgen. 
 
Motion eller soft? Vi tar tiden
 
Jag hoppas att Rockgrabben följer med på kräftskivan, vem annars ska hjälpa mig att hitta hem, Handbollskillen ska vara på cup i helgen.
 
Vi får ta det piano..
 
 

Imorgon blir det gym igen, sista passet på detta programmet. Sen blir det vila.
 
 
 
Ibland förstår jag inte ens min egen sort, vita medelålder män, som tränar. Men som Jayne Mansfield sa:
"män är som tändstickor de flammar upp och tappar omedelbart huvudet."
 
 
 
 
Ha en sköön dag, om du är värd det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: