traningslagret

Gammal trotjänare

Kategori: Allmänt

Då var det dags att göra rokad bland alla cyklarna.Farfar ville ha Lille Mors gamla cykel, han börjar ha problem att svinga sig över ramen.
Väl förståligt.

Så nu ska Rockgrabben ta min gamla trotjänare för den var coolare än Farfars nyare herrcykel.
Samt att Underbara Frugan äntligen ska få tillbaka sin cykel efter att Rockgrabben haft lånat den istället för den cykeln som är hans, som nu har fått ett nytt hem hos min mellersta syster, Moster Tosing. Rockgrabbens cykel har ett långt förflutet. Var också Lille Mors cykel från början, innan Moster Tosing fick överta den, som jag sedan fick för att Handbollskillen skulle ha en cykel. Sen växte Rockgrabben ifrån sin och fick överta den när Handbollskillen köpte en ny..... Snurrigt värre. MEN det är recycling. :-D


Underbara Frugan bakade, men den morotskakan var så god att den försvann innan det blev en bild på den.
Så bara för att fresta er så lägger jag in en bild på en anna bakomgång.



En god frukost är en bra start på dagen. Ett förslag på god frukost; äggamackor och avokado, egenpressad juice och grönt tea.




Jag och Underbara Frugan har varit på Rockgrabbens gymnasieskola idag, första föräldramötet.
Enligt skolsköterskan är en tonåringshjärna, mellan tretton och arton, upptagen till 70% med tankar omkänslor och sex. 

"Att fråga en kvinna om lov att kyssa henne är bara ett oförskämt sätt att lägga hela ansvaret på henne" Enligt Helen Rowland.



Denna veckan blir det ingen seriös träning, mest oseriös vila. Jag är dunderförkyld, både jag och frugan har fått en riktig "Man cold".

Men nästa vecka får jag hoppas att vi kan börja att springa igen,


Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: