traningslagret

Periodisera

Kategori: Allmänt

Om man ska hålla sig frisk och skadefri får man tänka på hur man tränar, men framför allt hur man vilar.
Man är inte tjugo längre.
 
 
Tomatvannsine
 
 
Så jag tänkte köra fyra veckors styrketräning och vila en vecka, bara köra löpning den veckan för att vila.
Löpningen är ett eget program som jag följer och där finns naturliga vilo och återhämtningspauser i det.
 
 
 
Fick en vansinnigt massa tomater på våra planter, fick ett tips att hänga upp plantan upp och ner i köket, men den är så tung. Samt att den blev jordig när jag skulle ta upp den. Så plantan hänger ute torkvindan nu och jag har tagit in några tomater.
 
 
Havregryn i massor
 
 
 
"Gammal kärlek och gamla bränder flamma lätt upp igen." -Svenskt ordspråk.
 
Det börjar bli kallt, i måndags var det tolv till femton grader C när jag var ute och sprang, idag var det FYRA, tyvärr var jag snabb ut och hade lika lite kläder på mig som i måndags, brrrr.
 
Det är äntligen kallt på nätterna med, man sover gott i kylan.
 
 
 
Ha en skön dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: