traningslagret

Vill du slicka?

Kategori: Allmänt

"Vill du slicka nåt gott?"
Undrade Underbara Frugan när jag var på ovanvåningen och hade precis kommit ut ur duschen.
Good Girl turned BAD... Var min första tanke... Men ack nej. 
Underbara Frugan tittade bara undrande på mig och jag sa inget.
Det var bara smeten från blåbärsmuffinsen som skulle slickas ren, inget annat...
I och för sig är de Blåbärs Muffinsen "Sex on a plate" så goda och smeten inte långt efter.
 
Mums Muffins
 
 
 
Blåbärsmuffinsen var delvis till "Kiosken" för Handbollskillens lag som jag skulle stå för på eftermiddagen igår,
Men en stor påse fick stanna hemma...
 
 
 
"På Nya Guinea träffade jag en infödd kock som på fullt allvar hävdade att han kunde känna skillnad på smaken på japaner och européer."  -Jens Bjerre
 
Du är vad du äter får plötsligten annan innebörd
 
 
Idag blev det gymmet direkt efter jobbet, gick ok, men fick skruva ner mig lite så jag kan gå imorgon bitti.
 
Ha en skön kväll! Imorgon blir det lite löpning.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: