traningslagret

En galen helg

Kategori: Allmänt

Det har f*n i mig gott i ett.
I fredags var vi ute med jobbet, vi började spela femkamp på Laserdom runt halvtvå.
Vi var färdiga runt tre och begav oss vidare till Pitchers för att äta och dricka lite gott.
 
Var hemma igen vid sex, fixade lite middag vid halv åtta sen var det dags att börja göra pannkakorna till pannkakstårtorna. Jag fixade smeten på två liter mjölk och sen började jag, Handbollskillen och Underbara Frugan hjälptes åt att grädda i två järn.
 
På lördagen blev det en tidig handling på Supermarket, med pöblen och skrikande barn.
Sen hem snabbt som ögat där Underbara Frugan hade stökat undan och Rockgrabben städade.
 
Gästerna kom medan jag och Handbollskillen la ihop de sista pannkakorna med sylt och vispgrädde till tårtorna.
 
Bra kalas och trevliga gäster.
 
Efter ha stökat undan så tog jag fem minuter på lilla visaren på sköna soffan.
 
Sen var det dags att festa loss lite med våra bästa kompisar och grannar. God mat och god dryck!
Sen drog J L fram dräparen, whiskey och Baileys... 
 
Hemma och softa i soffan innan jag gick och la mig.
 
Vaknade halv nio och laddade upp med frukost innan jag stack ut med Underbara Frugan och sprang.
Bannade verkligen J L för han förslag om dräparen kvällen innan dagen idag.
 
Sen hem och duscha, sedan iväg och se Handbollsgrabben vinna den sina ena av dagens två matcher.
 
Övningköra med Rockgrabben en sväng, tvätta fyra maskiner tvätt, göra första hälften av middagen.......
 
 
Nu vill jag inte göra så¨många fler knop.
 
 
Men imorgon, efter en godnatts sömn ska det gymmas!
 
 
"Om kunskap kan skapa problem, kan vi inte lösa dem genom okunskap."-Isaac Asimov
 
 
 
 
Matbloggstoppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: