traningslagret

God Fortsättning

Kategori: Allmänt

Vissa dagar vill man hellre vara död, men idag vet jag att jag lever.
Någon Elak Vätt fyllde på mina glas med bubblande drycker, lagrade drycker, brända och destillerade hela tiden.
Försökte att hålla jämna steg med varannan vatten.
 
Jag är övertygad om att vi tog en svängom på vägen hem inom The Korova Milkbar.
 
Kan mjölk vara så farligt?
 
 

Stanley Kubriks SciFi-Klassiker från 1971 förutspådde inte bara ett kallare samhällsklimat. 
Utan även Gastronomiska experimentella utsvävningar, kemiska tillsatser av ondo och faran med "Du är vad du äter"
På Korova Milkbar går Alex och hans Droogies, polarna, för att ladda upp inför kvällens "good old-fashioned Ultraviolence"
 
Hänga runt gavs en ny innebörd
 
Här serveras endast mjölk spetsad med syntesisk meskalin som tappas ut brösten på vitmålade skyltdockor.
Vilka Likes man hade kunnat få på Facebook och Instagram från den baren.
 
 
 
Eftersom jag har en dålig vana att bli trött av alkohol och vakna tidigt på grund av den samma så känns det som jag var där en sväng innan jag landande i min säng.
Överkörd av Alex & co
 
 
 
 
"In any country there must be people who have to die. They are the sacrifices any nation has to make to achieve law and order." -Idi Amin, tyvärr ingen fiktiv figur och inte den enda att göra världen en otjänst
 
 
 
I morgon har jag fått min sömn och piggnat till, då är det dags att göra mig själv en god gärning, ut och springa.
Spring för livet.
 
 
Ha en Goood Fortsättning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: