traningslagret

Spunk Recept

Kategori: Allmänt

Jag börjar förstå vad vad Mat-Tina menade när hon fick frågan om att hålla sitt föredrag om sjömansgryta på engelska och döpte om det till semen stew.
 
Att Astrid Lindgren lät sin hjältinna som inte ville bli stor leta efter spunk måste förstås ställas till att Astrid säkerligen inte var så bevandrad i engelsk slang.
 
Men det finns en bok med recept som inte ska läsas av de som är svaga och äckelmagad.
Den är enligt min skånska lite rälig:
 

På tal Mat-Tina så har hon en del intressanta recept:
 
 
 
Jag dyster? 

Det är skönt att komma iväg till gymmet direkt efter jobb, ben-dag, benträning är tufft, men har blivit något av det nya svarta på Instagram, Facebook med flera sociala media.
Tufft men effektivt. Kanske inte mitt nya svarta.
 
 
 
"Cricket is like sex films - they relieve frustration and tension." -Linda Lovelace
 
Imorgon är planen att sticka ut och springa på förmiddagen, sen ska jag och Underbara Frugan ner på möbelrean på ILVA.
 
Underbara Frugan har hittat en löparkurs som hon tänkte hoppa på: Back To Basic Running. Passar tyvärr inte mig och mina jobbetider, skiftgång sätter käppar i hjulet.
 
 
Ha en bra kväll och helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: