traningslagret

Styrketräning och gruppträning

Kategori: Allmänt

Jag har blivit ombedd att vara hjälptränar till Handbollskillens lag, då bistå med styrketräning.
Eftersom jag bara kan medverka på i runda slängar varannan måndag så tänkte jag göra det lätt och roligt de dagarna jag inte kan.

Så jag har varit i kontakt med två ställen än så länge:

Gymmet där jag tränar själv, Träningsakademin, där har jag haft kontakt med Eva Bornebusch och fått följande:

995:- för ett  instruktionsled gruppass, fylla upp får vi själv se till att göra. Köper vi fler pass får vi mängdrabbatt
 Body Pump med flera pass klarar upp till 35 personer, Kettle Bell cirka 15 personer.

Tider är när de inte har andra pass, till exempel måndagar 19.30 BP, tisdagar 19.30 KB och 20.15 BP, onsdagar 20.15 BP och 20.30 KB. Bara att sy ihop när det finns lediga salar för passet.
Träningsakademin har en sträng policy på att de som närvarar på deras ordinare pass eller går på gymmet MÅSTE ha fyllt femton år.

 

 

 

Den andra som jag har kollar upp är Mayhem Workout och fått kontakt med  Morgan Öjersson, som är en av huvudcoacherna där.
 De vill ha 1000:- instruktionsled gruppass, det är deras givna föreningspris.

Annars kan vi hoppa på deras vanliga pass 80:- per pass eller köpa ett tiokort som vi delar på för 650:-
 Alla tio gångerna kan gå åt på en och samma gång, vi kan alltså gå tio pers för 650:- på deras vanliga pass. 

 

 

 

" When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win." -Ed Macauley

 

Ha en skön dag!

 

 

Matbloggstoppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: