traningslagret

Sommarträning

Kategori: Allmänt

Hoppas ni får massor av vardagsmotion under sommarn, cyklar och går dit ni ska.
Att ni njuter av värmen och vädret även om det regnar och blåser.
 
 
 
Själv provade jag lite nya pass under förra veckan, cross fit, hot yoga, shbam med flera. Att tänka utanför boxen.
Sen blev det gott väder så då drog jag ner på träningen lite, njöt av lite strandhäng.
 
 
 
 
Så nu är jag är jag inne på andra träningsfria dagen... Men vardagsmotion ser man till att få.
Imorgon är det dags att sätta igång igen.
 
Men hur gör man om man inte har tillgång till mer än minimalt med redskap.
Kroppen är det perfekta redskapet
 
Springa intervaller är aldrig fel. 
Man kan varva det med Burpees, utfall och pull ups eller bara enkla armhävningar.
Rephopp är aldrig fel heller.
 
Utmana dig själv, både kropp och knopp.
 
"Den stora sporten börjar där den sedan länge har slutat upp att vara frisk." -Bertolt Brecht
 
 
Imorgon tänkte jag ut och springa.
 
Ha en skön kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: