traningslagret

Utegym Jordbodalen

Kategori: Allmänt

Det gäller att chocka omvärlden när man ändå är igång.
Så jag skriver även ett inlägg idag.
 
Så Beach 2015 här gör vi oss redo, är sommarn redo för oss?
 
Idag gjorde jag det igen, var på mitt nya gym, utegymmet i Jordbodalen i Helsingborg
 
Betydligt hetare än elva grader C när jag väl körde
 

Jag har provat att genomföra mina olika pass här.
 
Jag har lite olika splittar på kroppen.
Tvådagars innebär ena dagen överkropp och andra dagen underkropp
Tredagars ger Rygg, Baksida Axlar; Bröst, Axlar och sista dagen Ben, core (mage).
 
 
Är man tidig för man lida pin
 

Idag var målet Ben och core (mage).
Uppvärmning, cyklar dit, upphopp på pall 3x8-
 
Ben:
  • Front Squat samt Bulgarian Stiff leg Deadlift  5x8- superset
  • Utfall samt Hack Squat 5x8- superset
  • Kast av medicinboll med knäböj 5x10- superset
Mage:
  • Klättergubben samt samtfällkniv 5x10 superset
  • Sit ups samt belly back 5x10 superset
Lite intervaller:
Hinderöverhopp 3x7 varv
Repslungande 3x10
 
Stretch
 
Bananer är för Apor, jag är född i Hästens tecken
 

Sådär, ännu ett inlägg gjort.
 
Ha en sköön dag, för att du är värd det!
 
"Every educated person is a future enemy." -Martin Borrmann, så se till att utbilda dig och för inte okunskap vidare!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: